×

Jak nakupovat

Nabízíme rychlé dodání do celého světa.Obvykle je čas dodání o 7-15 pracovní dny.Objednávky budou odeslány do 24hodin, jakmile vaše objednávka byla odeslána, naše zákaznická služba vám pošle poštu s sledovacími čísly.Pokud jste nedostali žádné informace o své objednávce, neváhejte kontaktovat naše zákaznické služby.My to zkontrolujeme.
Objednávky mohou být zpožděny z důvodů:
1."Bill To" a "Ship to" adresy nejsou stejné.
Dva.Proud produktu je mimo sklad.
Tři.Objednávka čeká na schválení a ověření úvěru.
Return and Exchange Policy
Jako velkoobchodník a prodejce je naším úkolem udržovat dlouhodobé obchodní vztahy s klienty.
Doufám, že chápete, že přijímáme návraty za výměnu nebo vrácení peněz pouze z následujících důvodů:
První.Poštovní chyby
Dva.Poškozené předměty
Tři.Nespokojenost (viz podrobnosti)
Return policy
Jsme zavázáni k vaší úplné spokojenosti.Všechny objednané položky zde jsou velmi blízko slova zde "to, co vidíte na našich webových stránkách, je to, co dostanete v 7dnech".Než se těšíte snadné výměny & návratová politika, musíte nás kontaktovat s vrácenou přepravní adresu před odesláním položek zpět.Všechny věci, které nám byly poslány zpět, musí být v původním stavu, tj. bez nošení, změny nebo praní, se všemi označenými štítky.
Všechny objednané položky jsou správné položky, které vybereteTady.slibuje vám správné rozhodnutíBalíček.v případě vrácení pravých položek pro vrácení peněz: všechny vrácené položky podléhají pětadvaceti% poplatku za doplnění.Přepravní a manipulační poplatky jsou nevratné.
My nepokryjeme náklady na dopravu návratů nebo výměny správného objednávkového balíčku, budete zodpovědní za přepravní a manipulační náklady.Kromě toho Vám doporučujeme přidat sledování a pojištění pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky.
Všechny vrácené zboží by měly být zaslány na expediční adresu jsme e-mailem vás po obdržení naší zpětné vazby zde!
Výměny
Přijímáme výměnu za jinou velikost nebo barvu do sedmi dnů od data odeslání objednávky.Kontaktujte nás prosím s identifikací objednávky a jeden z našich členů vám pomůže.Pokud byste si chtěli vyměnit položky do jiného stylu, museli byste vrátit své položky za vrácení* (podle politiky návratnosti) a umístit novou objednávku pro styl, který dáváte přednost.
Musíte nás kontaktovat, než je pošlete zpět.Všechny věci, které nám byly poslány zpět, musí být v původním stavu, tj. bez nošení, změny nebo praní, se všemi označenými štítky.Oblečené nebo špinavé věci vám budou vráceny.
My nepokryjeme přepravní náklady na výměnu, budete zodpovědný za vrácení poštovních zásilek a za přepravní a manipulační náklady na dopravu vyměněné položky zpět k vám.Doporučujeme, aby jste přidali sledování a pojištění při zaslání položek k nám pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky.Poplatky za přepravu a manipulaci nejsou...nevratné.vrácené položky podléhají poplatku za doplnění 95%Přepravní a manipulační poplatky jsou nevratné.
Zrušit objednávkovou politiku
Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte prosím naši zákaznickou službu po objednání do šesti hodin, před doručením položky.Je mi líto, že nemůžeme zrušit objednávku, když je pošleme pryč.Děkuji za vaše pochopení.Pokud trváte na zrušení objednávky, dodržujte prosím naši návratovou politiku.15% nevratné platby kreditní kartou se odečtou od úvěrové částky.
Pozor:
První.Všechny výměnné nebo zpětné produkty musí udržovat svůj původní stav bez opotřebení, změny nebo praní, se všemi označenými štítky.
Dva.Musíte nás kontaktovat do tří dnů, až obdržíte svou položku.
Doufám, že si rozumíme.Jakékoliv dotazy nám prosím pošlete poštou; my se postaráme o všechny záležitosti a budeme s vámi spolupracovat, abychom je vyřešili.
Přátelské upozornění: Pokud jste neobdrželi své desetimístné sledovací číslo do tří dnů po zadání objednávky, Váš e-mailový server to mohl považovat za spam.V tomto případě nás prosím kontaktujte pro pomoc při sledování objednávek.